بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

درد دندان از مشکلاتی است که اغلب همه افراد کوچک و بزرگ با آن سروکارداشته یا دارند. و حتما به دندانپزشکی مراجعه خواهند داشت .
نکته که باید همه افراد بدانند این است که مزیتی که کلینیک ها بر مطب های شخصی دارند این است که در کلینیک های دندانپزشکی معتبر شما میتوانید از وجود چندین پزشک اعم از عمومی و متخصص بهرهمند شوید تا درنهاین بهترین درمان را انجام دهید

نحوه ی قرار دادن ایمپلنت تک دندان

چهارشنبه, ۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۴۹ ب.ظ

ایمپلنت دندان بهترین روش در هنگام از دست دادن دندان های شماست. که می توانید با یک واحد ایمپلنت و روکش جایگزین مناسب دندان هایتان را پیدا کنید. ایمپلنت دندان از جنس فلز تیتانیوم می باشد و می تواند بدون به خطر انداختن سلامت دندان های کناری، در طولانی مدت زیبایی خاصی را به دهان و دندان شما دهد. در ادامه با نحوه ی قرار دادن آن همراه باشید.

ایمپلنت تک دندان

تراش دادن دندان به منظور بریج در ناحیه بی دندانی خطر پوسیدگی دندانهای کناری را بالا تر می برد و تقریبا در اکثر موارد، دندانهای مجاور نیاز به درمان عصب کشی یا درمان ریشه پیدا می کنند. از نظر بهداشتی، سطوح بین دندانی ایمپلنت را به راحتی می توان تمیز کرد و نیازی به نخ دندان نیست و دندانهای کناری را می توان مدت زمان طولانی تر از نظر سلامتی حفظ کرد و از بروز بیماریهای پریودونتال یا همان لثه جلوگیری به عمل آورد.

ایمپلنت تک دندان به سرما وگرما حساسیت نخواهد داشت، اگر جرمی روی دندانهای کناری تجمع پیدا کرد به راحتی با قلم دستی یا اولتراسرنیک تمیز می گردد وبه دنبال آن احتمال بروز بیماری های پریودونتال (لثه) کاهش می یابد یا بطور کامل از بین می رود. از لحاظ روانی نیز اگر بیماری دندانی را نداشت (به طور مادرزادی) یا دندان به علت پوسیدگی شدید از بین رفته است مزیت ایمپلنت تک دندان موجب انتخاب آن به عنوان جایگزین می شود.

نحوه قرارگیری ایمپلنت تک دندان در فک

در ابتدا پس از معاینه لثه توسط دندانپزشک متخصص لثه، ایمپلنت که مانند یک پیچ یا سیلندر به نظر می رسد در فک قرار داده می شود. در طول دو تا شش ماه، ایمپلنت و استخوان مجاز به اتصال به یکدیگر برای تشکیل لنگر دندان مصنوعی هستند. در طول این مدت، استفاده از روکش موقت دندان میتواند روی محل ایمپلنت را پوشش دهد. تا بیمار از بی دندانی درناحیه جراحی ایمپلنت احساس خوشایندی داشته باشد. لثه ها در عرض چند هفته پس از این روش بهبود خواهند یافت و آماده دریافت روکش دائمی خواهند شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کاشت ایمپلنت و یا ویزیت تخصصی با متخصصین لثه و کاشت ایمپلنت تک دندان، می توانید از مشاوران مرکز دندانپزشکی آدرینا کمک بگیرید .

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری کاشت ایمپلنت دندان، امروز با دندانپزشکی آدرینا در شرق تهران واقع در نارمک تماس بگیرید:    09197214685    -   77933549 -  77971183 -021

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی