بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

درد دندان از مشکلاتی است که اغلب همه افراد کوچک و بزرگ با آن سروکارداشته یا دارند. و حتما به دندانپزشکی مراجعه خواهند داشت .
نکته که باید همه افراد بدانند این است که مزیتی که کلینیک ها بر مطب های شخصی دارند این است که در کلینیک های دندانپزشکی معتبر شما میتوانید از وجود چندین پزشک اعم از عمومی و متخصص بهرهمند شوید تا درنهاین بهترین درمان را انجام دهید

۲ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

۱۱آذر

برای پایدار شدن ایمپلنت دندان در بدن بایستی تا سطح ایمپلنت استخوان بسازد که این فرایند طول درمان ایمپلنت دندان را مشخص میکند در طی دوران ادغام استخوان در صورت حرکت در پیچ ایمپلنت دندان بر اساس فرایند زیستی بدن میتواند مانع از ادغام استخوانی شده و بنابراین نرخ شکست ایمپلنت دندان افزایش میابد.

در نتیجه 3 تا 6 ماه حداقل زمان طول عمر درمان ایمپلنت دندان در دوره ادغام (بسته به فاکتورهای متنوع به تشخیص پزشک )پیش از قراردهی روکش ایمپلنت زمان داده میشود.

 

۱۰آذر

استفاده از مسواکهای دارای برسهای نرم و استفاده از نخ دندان برای اینکه اطراف دندان و لثه را تمیز پاک میکند البته قابل به ذکر است که برای ایمنی بودن با دندان پزشک خود برای نوع جنس نخ دندان حتما مشورت کنید.