بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

درد دندان از مشکلاتی است که اغلب همه افراد کوچک و بزرگ با آن سروکارداشته یا دارند. و حتما به دندانپزشکی مراجعه خواهند داشت .
نکته که باید همه افراد بدانند این است که مزیتی که کلینیک ها بر مطب های شخصی دارند این است که در کلینیک های دندانپزشکی معتبر شما میتوانید از وجود چندین پزشک اعم از عمومی و متخصص بهرهمند شوید تا درنهاین بهترین درمان را انجام دهید

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

۳۱تیر

 

عملکرد ایمپلنت دیجیتال دندان دقت این صفات به میزان دقت اسکنر و الگوریتم ریاضی برای ساخت مدل دیجیتال از تصویر فرد بستگی دارد. اسکنرهای فعلی کاملا دقیق و با محدوده دقت 6.9 میکرومتر تا 45.2 میکرومتر نشان داده شده است. دندانپزشکی مدرن با استفاده از ابزار دقیق و پایین آوردن درصد خطا به بیمار کمک می کند مناسب ترین انخاب را داشته باشد.

۳۰تیر

 


کاشت ایمپلنت زایگومنت در صورت کمبود استخوان فک، دلایل مختلفی وجود دارد که چرا یک فرد ممکن است استخوان کافی برای حمایت از ایمپلنت های استاندارد برای جایگزینی دندان های از دست داده شده را نداشته باشد. در اینجا لیستی از رایج ترین موارد را برای شما شرح می دهیم. در مواردی که از دست رفتن استخوان شدیدتر است، تا 4 ایمپلنت زایگومنت ممکن است برای دستیابی به یک پایدار برای بازسازی استفاده شود.

۲۹تیر

 

ایمپلنت دندان تیتانیوم با بدن سازگار است یا زیرکونیا، هر دو ماده سازگار با بدن هستند که میزان پذیرش بالایی را در بدن دارند. بدین صورت که استخوان می تواند در اطراف ماده ایمپلنت رشد کند درست همانطور که در اطراف ریشه های دندان طبیعی ما رشد می کند. در حال حاضر، اغلب FDA تاییدیه ایمپلنت زیرکونیا یک قطعه است. این بدان معنی است که ریشه دندان مصنوعی و تاج به همدیگر متصل هستند، در حالی در ایمپلنت تیتانیوم دو قطعه هستند که دندانپزشک را قادر به کنترل بیشتر چند عنصر از کل پروسه قرار دادن ایمپلنت می کند.

 

۲۷تیر

ایمپلنت دیجیتال دندان درمان تاج و تخت، برنامه ریزی ایمپلنت دندان دیجیتال درمان تاج و تخت، پس از تکمیل روش های تلفیقی تصویر، روش های برنامه ریزی ایمپلنت با استفاده از یک طرح درمان برنامه ریزی شده می توانیم "برنامه ریزی درمان تاج و تخت"، و موقعیت نهایی کاشت ایمپلنت های دندانی برای ترمیم نهایی و دقیق انتخاب موقعیت کاشت ایمپلنت و میزان حجم استخوان را ارزیابی کرد.


۲۶تیر

برنامه ریزی درمان ایمپلنت دندان و جراحی هدایت شده،گاهی اوقات محدودیت هایی وجود دارد که مانع از کاشت ایمپلنت موفق می شود، بعضی مواقع ممکن است امکان دسترسی به ناحیه خلفی مولر دوم کم باشد، بنابراین دستیابی موازی کامل بسیار دشوار است. سیستم های کاملاً هدایت شده و در دسترس برای جایگذاری ایمپلنت دقیق، و دقت در راهنمایی جراحی ایمپلنت دندان دیجیتال جهت کمبود مهارت جراحی استفاده می شود. در هنگام استفاده از راهنمای جراحی، عوامل متعددی مورد توجه قرار می گیرند.


۲۵تیر

ایمپلنت دندان ایمن و جایگزین جای خالی دندان، ایجاد شکاف در تاج دندان ایمپلنت یا دندان جایگزین وجود ندارد زیرا این دندان مصنوعی است. با این وجود، باید باید به طور منظم به دندانپزشک خود مراجعه بکنید. دندان هایتان را تمیز کنید و از لثه ها و دهان خود مراقبت بکنید. در اینجا با مزایا کاشت ایمپلنت دندان به عنوان یک جایگزین دائمی دندان های از دست رفته آشنا شوید.


۲۴تیر


به گفته دندانپزشکان، ایمپلنت دندان بهترین درمان و جایگزین ناحیه بی دندانی است. شما ممکن است گزینه های مختلفی مانند پل های دندانی داشته باشید، اما ایمپلنت ها یک راه حل بلند مدت را تضمین می کنند. ایمپلنت ها در مقایسه با دیگر درمان های زیبایی، مزایای متعددی دارند. طبیعی هستند، بر خلاف پل ها، ایمپلنت می تواند جایگزین چندین دندان بشوند، ایمپلنت دندان پایه ای ثابت برای دندان ها مجاور هستند. در این مقاله با مزایا کاشت ایمپلنت دندان های جلو آشنا شوید.


۲۳تیر

بهترین جایگزین دندان ایمپلنت های دندانی و دندان مصنوعی، شما در مورد دندان های مصنوعی، ایمپلنت های دندانی یا سایر روش ها برای بازگرداندن لبخند و سلامت دهان خود با دندانپزشکان ما صحبت می کنید، هر روش جراحی یا  جایگذاری دندان معایب و محاسن را به همراه دارد. قبل از انجام این کار، باید یک نظر متخصص ایمپلنت دندان را دنبال کنید. کلینیک دندانپزشکی ما کادری مجرب و مشاوره رایگان آماده پاسخگویی به شما عزیزان است.


۲۲تیر


طول عمر پل های دندانی، به طور معمول حدود 10 سال  که بر اثر مرور زمان به علت سایش و پاره شدن دندان های هم جوار، که در معرض حساسیت به بیماری های لثه و پوسیدگی قرار دارند، طول می کشد. از بین رفتن آنها به معنی حمایت کمتر از پل است. تأثیر روی دندانهای مجاور یک پل نیاز به حمایت از دندان های مجاور دارد که برای نگهداری دندان مصنوعی در جای خود استفاده می شود. اگر این دندان ها به اندازه کافی قوی نباشند، ممکن است پل ها این کار را انجام دهند. ایمپلنت های ساخته شده از تیتانیوم شبیه ریشه دندان طی جراحی و جایگزینی این اجازه را می دهد تا دندانپزشک شما دندان های جایگزین یا پل را در منطقه آسیب دیده قرار دهد.

۲۰تیر

حل مشکلات زیبایی با کاشت ایمپلنت دندان، ا اعتقاد داریم که با رشد و شکوفایی و سبک در حال رشد است! چیزهای ساده مانند بازسازی کمد لباس یا مدل موهای جدید نه تنها باعث ایجاد شگفتی می شوند، بلکه باعث می شوند که سالیان شما جوانتر شوید و بیشتر به لحظه نگاه کنید. اما همچنین می تواند شما را بهتر احساس کند و همچنین اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.