بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

درد دندان از مشکلاتی است که اغلب همه افراد کوچک و بزرگ با آن سروکارداشته یا دارند. و حتما به دندانپزشکی مراجعه خواهند داشت .
نکته که باید همه افراد بدانند این است که مزیتی که کلینیک ها بر مطب های شخصی دارند این است که در کلینیک های دندانپزشکی معتبر شما میتوانید از وجود چندین پزشک اعم از عمومی و متخصص بهرهمند شوید تا درنهاین بهترین درمان را انجام دهید

۱۷ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

۲۸شهریور

 

باید بگوییم که در حقیقت ایمپلنت دندان ،کاشت دندان ثابت در ناحیه ای می باشد که فرد در آن ناحیه دندان از دست داده است.ما در این مقاله سعی داریم تا شما را به صورت مختصر با ایمپلنت دندان آشنا ساخته و فواید آن را به عنوان جایگزین دندان از دست رفته برای شما بیان نماییم تا شما عزیزان با اطلاعاتی که در مورد ایمپلنت دندان به دست می آورید اقدام به انجام این روش درمانی بکنید.

 

۲۷شهریور

گفتنی است که دندان هایی را که به علل مختلف از دست رفته اند ، دندانپزشکان می توانند با استفاده از روش های مختلفی مانند بریج ها و یا دندان های مصنوعی جایگزین کنند ولی بهترین روش برای این کار ایمپلنت های دندانی هستند زیرا هم کاربرد بهتر و دوام بالاتری دارند و هم به خوبی دندان های طبیعی جلوه می نمایندگفتنی است که دندان هایی را که به علل مختلف از دست رفته اند ، دندانپزشکان می توانند با استفاده از روش های مختلفی مانند بریج ها و یا دندان های مصنوعی جایگزین کنند ولی بهترین روش برای این کار ایمپلنت های دندانی هستند زیرا هم کاربرد بهتر و دوام بالاتری دارند و هم به خوبی دندان های طبیعی جلوه می نمایند .

۲۶شهریور

اغلب از کاشت ایمپلنت های دندانی جهت جایگزینی یک یا چند دندان در زمان ترکیب با پروتز های دندانی یا بریج استفاده می گردد. مدت زمان کاشت ایمپلنت دندانی در دندانپزشکی آدرینا بر اساس برنامه ریزی دقیق دندانپزشکان و مشاوران حرفه ای صورت می گیرد .چنانچه یک یا چند دندان از دست رفته باشد نیازی نیست که به جای هر دندان یک ایمپلنت کاشته شود بلکه بر پر نمودن جای خالی کاشت یک ایمپلنت کفایت خواهد کرد.

 

۲۵شهریور

تحقیقات انجام گرفته در این زمینه ثابت کرده است که دندان های از دست رفته نتها سلامتی افراد را به مخاطره می اندازند بلکه سبب کاهش اعتماد به نفس افراد نیز می گردند.و در حالت کلی می توان گفت که زندگی حرفه ای و اجتماعی افراد را تحت تاثیر قرار می دهند ولی خوشبختانه با کاشت ایمپلنت دندان می توان این مشکلات را رفع نمود ما در این مقاله سعی خواهیم نمود توضیح دهیم که کاشت ایمپلنت برای چه افرادی مناسب می باشد.

 

کاشت ایمپلنت دندان

۲۴شهریور

باید بگوییم که بریج دندان عبارت می باشد از پر نمودن فضای خالی که، به وسیله یک یا جند دندان از دست رفته ایجاد شده است. لازم به ذکر می باشد که یک بریج دندان متشکل از دو تاج برای دندان هایی که در دو طرف دندان از دست رفته قرار دارند ، می باشد . دو دندان کناری ( یا بیشتر) که به عنوان لنگر محسوب شده و دندان مصنوعی میان آن ها قرار می گیرد.در این روش درمانی به دندان پایه « اباتمنت»می گویند.

بریج دندان

۱۴شهریور

 

گزینه ها و مراحل کاشت ایمپلنت دندان در شرق تهران، اگر ناگهان دندان خود را از دست داده اید یا می خواهید دندان خود را ترمیم کنید، ممکن است بتوانید آن را با یک ایمپلنت دندان فوری جایگزین کنید. برای این روش دندان برداشته می شود و ایمپلنت بلافاصله در محلی که دندان خود را کشیده اید قرار می گیرد. اگر به سرعت عمل کنید، معمولاً در طی 48 ساعت قبل از اینکه لثه به داخل سوکت فرو رود، می توانید یک ماده کاشت دندان تیتانیوم ایمپلنت را در مکانی دقیق که در آن دندان قدیمی شما قرار دارد، قرار دهید.

گزینه ها و مراحل کاشت ایمپلنت دندان در شرق تهران

۱۳شهریور

مراحل کاشت ایمپلنت و مشاوره رایگان در کلینیک آدرینا، اگر فکر می کنید ممکن است کاندید ایمپلنت دندان باشید، در مورد جراحی کاشت دندان با دندانپزشک یا جراح دهان خود صحبت کنید. این مقاله با هدف ارتقاء درک و دانش در مورد موضوعات عمومی بهداشت دهان و دندان صورت گرفته است. در مورد هرگونه سؤالی که ممکن است در مورد وضعیت دندانپزشکی یا معالجه داشته باشید، از مشاوره دندانپزشک یا سایر ارائه دهنده خدمات بهداشتی و درمانی ما استفاده کنید.

۱۲شهریور

عوارض جانبی جراحی کاشت ایمپلنت های دندانی، عوارض جانبی اثرات ناخواسته اما عمدتاً موقتی هستند که ممکن است بعد از انجام این عمل به دست آورید. ممکن است تورم و ناراحتی در ناحیه کاشت ایجاد شود. برای کمک به این مسئله می توانید یک مسکن بدون نسخه مانند پاراستامول یا ایبوپروفن مصرف کنید. جزوه اطلاعات بیمار را که همراه با داروی شما است، همیشه بخوانید و اگر سوالی دارید، با دندانپزشک خود تماس بگیرید.

عوارض جانبی جراحی کاشت ایمپلنت های دندانی

۱۱شهریور

فواید لبخند و کاشت ایمپلنت دندان پیشرفته یک روزه، لبخند و اعتماد به نفس شما ترمیم می شود، این یک راه حل طولانی مدت است، بهترین جایگزین دندان های طبیعی، کاشت دندان و یک مجموعه از دندانهای ثابت در یک روز قرار داده می شود. شما قادر خواهید بود به طور عادی غذا بخورید و از خوردن غذاهای حتی جویدنی لذت ببرید.

فواید لبخند و کاشت ایمپلنت دندان پیشرفته یک روزه

۱۰شهریور

تطبیق پذیری عالی ایمپلنت دندان هوشمندانه نشانه هایی برای کاشت دندان، یکی از مزایای مهم کاشت دندان، تطبیق پذیری آنها است. این که آیا شما یک دندان تنها یا یک قوس کامل را از دست نمی دهی ، این سرویس برتر هنر می تواند با ترمیم های سفارشی به صورت یکپارچه جفت شود و ساختار دندانپزشکی جذاب و با اعتماد به نفس مورد نیاز خود را دوباره پر کند.

تطبیق پذیری عالی  کاشت ایمپلنت دندان هوشمندانه