بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

درد دندان از مشکلاتی است که اغلب همه افراد کوچک و بزرگ با آن سروکارداشته یا دارند. و حتما به دندانپزشکی مراجعه خواهند داشت .
نکته که باید همه افراد بدانند این است که مزیتی که کلینیک ها بر مطب های شخصی دارند این است که در کلینیک های دندانپزشکی معتبر شما میتوانید از وجود چندین پزشک اعم از عمومی و متخصص بهرهمند شوید تا درنهاین بهترین درمان را انجام دهید

برای پایدار شدن ایمپلنت دندان در بدن بایستی تا سطح ایمپلنت استخوان بسازد که این فرایند طول درمان ایمپلنت دندان را مشخص میکند در طی دوران ادغام استخوان در صورت حرکت در پیچ ایمپلنت دندان بر اساس فرایند زیستی بدن میتواند مانع از ادغام استخوانی شده و بنابراین نرخ شکست ایمپلنت دندان افزایش میابد.

در نتیجه 3 تا 6 ماه حداقل زمان طول عمر درمان ایمپلنت دندان در دوره ادغام (بسته به فاکتورهای متنوع به تشخیص پزشک )پیش از قراردهی روکش ایمپلنت زمان داده میشود.

 

 

ایمپلنت فول موس جایگزین دندان مصنوعی

برخی افراد به خاطر کهولت سن و یا بر اثر حادثه و یا مصرف بیش از حد مشروبات و مواد مخدر و یا دلایل دیگر بیشتر دندانهای خود را از دست می دهند . عموما چیزی که در بین مردم شایع بود استفاده از دست دندان مصنوعی در دهان بود که معایب و مشکلاتی در پی داشت . اما امروزه مناسب ترین گزینه برای جایگزین کردن بی دندانی در دهان ایمپلنت فول ماوس یا  ایمپلنت کل دهان  است . ایمپلنت فول ماوس می تواند به جای دندان مصنوعی پشتیبانی یک دست دندان را تا اخر عمر داشته باشد .

به جای دندان مصنوعی چه باید کرد

ایمپلنت به جای دندان مصنوعی

مزیت های ایمپلنت فول ماوس نسبت به دندان مصنوعی

ایمپلنت کل دهان یا ایمپلنت فول موس علاوه بر جایگزینی دندانهای از دست رفته در دهان زیبایی طبیعی را برای بیمار به ارمغان می آورد که این زیبایی در دندان مصنوعی وجود ندارد .
این روش طول عمر بسیار بالاتری نسبت به دندان مصنوعی خواهد داشت.
دندانهای مصنوعی به راحتی در دهان حرکت می کردند و با تغیر وزن بیمار این امر بشتر نیز می شد اما ایمپلنت فول ماوس که یک پل دندانی بر پایه ایمپلنت کاشته شده در فک است کاملا ثابت بوده و بدون هیچ حرکتی به مانند دندان طبیعی عمل می کند .
رعایت صحیح بهداشت در این روش بسیار بهتر از دندان مصنوعی انجام می گیرد و طبیعتا برای استفاده کنندگان آن بسیار خوشایند به شمار می آید .

 

مزیت ایمپلنت فول موس

ایمپلنت فول ماوس چگونه در استخوان فک قرار می گیرد ؟

ابتدا پیچ های ایمپلنت که فیکسچر نام دارد توسط پزشک جراح ایمپلنت در فک قرار میگیرد. پس از آن طی مدت زمانی  بین 2 تا 6 ماه طول میکشد که فیکسچرهای کاشته شده ، شرایط مناسب برای قرار گیری روکش را بدست آورند. در طول این مدت برای پوشش بی دندانی شخص، از روکش های موقت استفاده می شود .

 

ایمپلنت کاشته شده در دهان ایمپلنت فول ماوس

پس از پایان دوره 2 تا 6 ماهه و استحکام کامل ایمپلنت ها در فک، روکش های پل مانند برپایه ایمپلنت ها توسط پیچ های مخصوص محکم می شود و به اینصورت شخص دوباره می تواند به زیبایی قبل و با اعتماد به نفس بیشتر لبخند بزند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی