بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

درد دندان از مشکلاتی است که اغلب همه افراد کوچک و بزرگ با آن سروکارداشته یا دارند. و حتما به دندانپزشکی مراجعه خواهند داشت .
نکته که باید همه افراد بدانند این است که مزیتی که کلینیک ها بر مطب های شخصی دارند این است که در کلینیک های دندانپزشکی معتبر شما میتوانید از وجود چندین پزشک اعم از عمومی و متخصص بهرهمند شوید تا درنهاین بهترین درمان را انجام دهید

 

عملکرد ایمپلنت دیجیتال دندان دقت این صفات به میزان دقت اسکنر و الگوریتم ریاضی برای ساخت مدل دیجیتال از تصویر فرد بستگی دارد. اسکنرهای فعلی کاملا دقیق و با محدوده دقت 6.9 میکرومتر تا 45.2 میکرومتر نشان داده شده است. دندانپزشکی مدرن با استفاده از ابزار دقیق و پایین آوردن درصد خطا به بیمار کمک می کند مناسب ترین انخاب را داشته باشد.

 

تکنولوژی ایمپلنت دیجیتال

استفاده از تکنولوژی ایمپلنت دندان دیجیتال تقریبا توسط 34 درصد پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد. این شاید جالب ترین مرحله در تکامل پذیرش فن آوری است. و به سرعت در حال رشد است، که منجر به پیشرفت و نوآوری در سیستم عامل های مختلف شده که می توانند با هم ترکیب شوند و نتایج نهایی را بهبود ببخشند.

روش های ایمپلنت یکی از جنبه های هیجان انگیز دندانپزشکی

این روش ها توسط تکنولوژی دیجیتال افزایش یافته است. نوآوری هایی که در این بحث مورد بررسی قرار گرفته، پزشکان با ابزارهایی تشخیص و برنامه ریزی، روش جایگذاری دندان ها و ترمیم آنها را به شیوه ای واقعی مورد استفاده قرار می دهند.

اشکال 1A و 1B  وضعیت داخلی پیش از کاشت را از طریق یک اسکنر داخل دهانی گرفته است

تأثیرات ایمپلنت دیجیتال

تصویربرداری دیجیتال ایمپلنت قبل از جراحی اولیه یک گام مهم در جریان درمان ایمپلنت است. شکل 1A  و 1B  و شکل 2A  تا 2D شواهد موجود در مورد دقت و کارایی کامل در برداشت های دیجیتال است،

1.    نسل فعلی سیستم های دیجیتالی دقیق تر و سریعتر از سیستم های قبلی، هستند.

2.    عملکرد این صفات به میزان دقت اسکنر و الگوریتم ریاضی برای ساخت مدل دیجیتال از تصویر فرد بستگی دارد. اسکنرهای فعلی کاملا دقیق و با محدوده دقت 6.9 میکرومتر تا 45.2 میکرومتر نشان داده شده است.

3.    این اسکنرها با  طراحی مدل های سه بعدی باعث افزایش سرعت پزشکان و رضایتمندی بیشتر بیمار می شود.

تصاویر 2A  تا 2D اطلاعاتی در مورد ایمپلنت دیجیتال

وضعیت داخل دهان با اسکن داخلی دندان و لثه بیمار ادغام می شود، و با فراهم کردن امکان تجسم و ماکت سازی، در تشخیص و برنامه ریزی درمان کمک می کند.

دیافراگم WAX-UP

عکس تشخیصی یک جزء حیاتی در برنامه ریزی ایمپلنت است. در آزمایشگاه های تخصصی و یا نرم افزار، اسکن داخل دهان با عکس های صورت ترکیب شده و اجازه می دهد تا یک نمونه گیری از دیجیتال مخصوص بیمار و در شکل 3A  و 3B  و شکل 4 نشان داده شود.

با استفاده از شکل و اندازه دندان این نرم افزار اجازه می دهد تا دنداپزشکان و تکنسین ها با عکس مجازی لبخند  شما را نشان دهند.

شکل 4 ) این اجازه می دهد تا برنامه ریزی پروتز ایمپلنت انجام شود. بیمار می تواند قبل از درمان تصویر نهایی را ببیند، و هنگامی که طرح نهایی کامل شد، می توان از طریق چاپ 3D  یا فرزکاری در دهان بیمار آزمایش شود. و نسخه انتخاب شده از تصویر کامل بیمار برای کمک و زیبایی دندان

شکل 5 ) نقاط 3A  و 3B  تشخیص دیجیتال از دو قالب مختلف دندان ساخته شده است تا بیماران بتوانند گزینه مناسب تر را انتخاب کنند. تشخیص ها با استفاده از یک پروتز متداول در پرونده ای که بر روی دندان های بیمار قرار می گیرد، ارزیابی می شود. این پروتز این امکان را ایجاد می کند تا دندانپزشک و بیمار اطمینان حاصل کنند که پروتز طراحی شده می تواند انتظارات بیمار را برآورده کند.

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی