بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

درد دندان از مشکلاتی است که اغلب همه افراد کوچک و بزرگ با آن سروکارداشته یا دارند. و حتما به دندانپزشکی مراجعه خواهند داشت .
نکته که باید همه افراد بدانند این است که مزیتی که کلینیک ها بر مطب های شخصی دارند این است که در کلینیک های دندانپزشکی معتبر شما میتوانید از وجود چندین پزشک اعم از عمومی و متخصص بهرهمند شوید تا درنهاین بهترین درمان را انجام دهید

ایمپلنت فول موس یا ایمپلنت کل دهان

يكشنبه, ۲۴ آذر ۱۳۹۸، ۱۲:۱۵ ب.ظ

اگر به دلایل مختلف مانند کهولت سن یا بر اثر حادثه و یا مصرف بیش از حد مشروبات الکلی و مواد مخدر و یا دلایل دیگر، دندان های خود را از دست داده باشید. می توانید از روشی استفاده کنید که معایب دندان مصنوعی را نداشته باشد. فول موس یا ایمپلنت کل دهان روشی است که امروزه مخاطبین بسیاری دارد و می تواند تا آخر عمر پشتیبان دندان های شما باشد.

ایمپلنت فول موس

مزیت های ایمپلنت فول ماوس نسبت به دندان مصنوعی

ایمپلنت کل دهان یا ایمپلنت فول ماوس علاوه بر جایگزینی دندانهای از دست رفته در دهان زیبایی طبیعی را برای بیمار به ارمغان می آورد که این زیبایی در دندان مصنوعی وجود ندارد .
این روش طول عمر بسیار بالاتری نسبت به دندان مصنوعی خواهد داشت.
دندانهای مصنوعی به راحتی در دهان حرکت می کردند و با تغیر وزن بیمار این امر بشتر نیز می شد اما ایمپلنت فول ماوس که یک پل دندانی بر پایه ایمپلنت کاشته شده در فک است کاملا ثابت بوده و بدون هیچ حرکتی به مانند دندان طبیعی عمل می کند .
رعایت صحیح بهداشت در این روش بسیار بهتر از دندان مصنوعی انجام می گیرد و طبیعتا برای استفاده کنندگان آن بسیار خوشایند به شمار می آید .

نحوه امپلنت فول موس عکس

مزیت ایمپلنت فول موس

ایمپلنت فول ماوس چگونه در استخوان فک قرار می گیرد ؟

ابتدا پیچ های ایمپلنت که فیکسچر نام دارد توسط پزشک جراح ایمپلنت در فک قرار میگیرد. پس از آن طی مدت زمانی  بین 2 تا 6 ماه طول میکشد که فیکسچرهای کاشته شده ، شرایط مناسب برای قرار گیری روکش را بدست آورند. در طول این مدت برای پوشش بی دندانی شخص، از روکش های موقت استفاده می شود .

 عکس ایمپلنت کاشته شده در دهان ایمپلنت فول ماوس

ایمپلنت کاشته شده در دهان ایمپلنت فول ماوس

پس از پایان دوره 2 تا 6 ماهه و استحکام کامل ایمپلنت ها در فک، روکش های پل مانند برپایه ایمپلنت ها توسط پیچ های مخصوص محکم می شود و به اینصورت شخص دوباره می تواند به زیبایی قبل و با اعتماد به نفس بیشتر لبخند بزند.

کلینیک دندانپزشکی آدرینا مفتخر است که این لبخند را بارها و بارها بر لب های  مراجعه کنندگان خود مشاهده کرده است .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری کاشت ایمپلنت دندان، امروز با دندانپزشکی آدرینا در شرق تهران واقع در نارمک تماس بگیرید:    09197214685    -   77933549 -  77971183 -021

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی