بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

درد دندان از مشکلاتی است که اغلب همه افراد کوچک و بزرگ با آن سروکارداشته یا دارند. و حتما به دندانپزشکی مراجعه خواهند داشت .
نکته که باید همه افراد بدانند این است که مزیتی که کلینیک ها بر مطب های شخصی دارند این است که در کلینیک های دندانپزشکی معتبر شما میتوانید از وجود چندین پزشک اعم از عمومی و متخصص بهرهمند شوید تا درنهاین بهترین درمان را انجام دهید

 

در بخش پریودنتیکس و کاشت دندان از، مطب ما مجهز به جدیدترین و مدرنترین فناوری دندانپزشکی از جمله اسکنر CT Cone Beam 3-D است. این سیستم تصویربرداری دیجیتالی برش ، یک تصویر رایانه ای 3 بعدی از بیمار ایجاد می کند ، از جمله فک های منحصر به فرد و ساختارهای دندانی ، که هم توسط دندانپزشکان باتجربه و هم یک تکنسین درمانی برای قرار دادن ایمپلنت بررسی می شود. پس از اتمام کار و تنظیم پرونده به بیمار ، پرونده به آزمایشگاه معتبر ما منتقل می شود. در آنجا یک راهنمای جراحی 3 بعدی برای قرار دادن دقیق کاشت دندان شما ایجاد می شود.

 

کلینیک دندانپزشکی شرق تهران

ما دندانپزشکی عمومی ،ارتودنسی دندان، ایمپلنت دندان به صورت تخصصی، ونیر کامپوزیت دندان، بلیچینگ، جرمگیری، دندانپزشکی کودکان، ترمیم، عصب کشی، آمالگام و کلیه امور دندانپزشکی را به سبک روز دنیا به صورت اقساط و قیمت بهینه ارائه می دهیم.

فناوری دندانپزشکی

اسکنر CT ما اسکنر E Woo Picasso است که برای تصویربرداری سه بعدی از فک ها استفاده می شود. جهت مشاوره رایگان ایمپلنت دندان لطفاً اینجا کلیک کنید و به صورت آنلاین و تمام وقت تماس حاصل بفرمائید :09197214685-77933549-77971183-021

سی تی اسکن سه بعدی از استخوان فک

سی تی اسکن تصاویر 3 بعدی از استخوان فک شما است. اسکنر CT ترجیحی ما E-Woo Picasso از فناوری Vatech & E-woo Technology  است، که برای تصویربرداری سه بعدی از آرواره ها استفاده می شود. اسکنرهای سه گانه Picasso که پرفروش ترین 3D در جهان هستند، در حدود 2،000 سایت در سراسر جهان نصب شده اند. این کلیه اطلاعات آناتومیکی مانند سپتوم، کیست و غیره را در سینوس در مواردی مانند عمل جراحی کاشت چند دندان یا ایمپلنت کامل دهان، به یکباره ارائه می دهد.

  اطلاعاتی مناسب در خصوص روند کاشت

عکس هایی که در ذیل این مطلب می بینید اطلاعاتی مناسب در خصوص روند کاشت ایمپلنت دندان به شما می دهد. زیرا اجازه می دهد تا به صورت دیداری قبل از عمل جراحی نتیجه کار را ببینید. فایده اصلی این است که همانطور که می دانیم آناتومی مکانی که ایمپلنت در آن قرار دارد، دیگر نیازی به ایجاد برش های بزرگ در لثه نداریم. ایمپلنت ها از طریق سوراخ بسیار کمی در لثه قرار می گیرند، بنابراین باعث کاهش زمان بهبودی و ناراحتی و تورم بعد از عمل می شوند.

چه زمانی بیمار را اسکن می کنیم

معیارها به شرح زیر است :

         کاشت دندانهای تک در ناحیه ای که در نزدیکی ساختارهای ظریف آناتومیک هستند، قرار می گیرند.

         کاشت فک پایین در نزدیکی ID یا عصب روانی.

         کاشت فوری چندگانه.

         کارهایی که شامل یک قوس کامل یا چندین کار کاشت ایمپلنت است.

         قبل از سینوس لیفتینگ یا پیوند زدن.

         قبل از مراحل پیوند.

         جراحی بازگرداندن عصب دندان

  فناوری برجسته دیجیتالی برش

به تازگی استفاده از اسکنرهای دیجیتالی  به دنیای دندانپزشکی معرفی شده است، که از فناوری تصویری دیجیتالی برش استفاده می کنند، به گونه ای که برداشتهای دیجیتال با حداکثر دقت، زمان کم و با حداکثر رضایت بیمار گرفته می شوند.

  سونوگرافی جراحی پیزوالکتریک استخوان

این دستگاه مخصوصی است که فقط برای برش استخوان استفاده می شود. به طور سنتی برای این درمان از مته های استخوانی استفاده می شود . اما با استفاده از این فناوری برش اولتراسونیک، استخوان برداشته می شود .

  نور جراحی مولتی مدیا

درسالن درمان داخلی یک سیستم روشنایی عمل جراحی وجود دارد، که به جراحان این امکان را می دهد تا کاملاً واضح (بدون سایه) ببینند. همچنین این دوربین فیلمبرداری دیجیتالی را در خود جای داده است تا تمام جراحی ها به عنوان بخشی از سابقه ضبط همزمان  ثبت و ذخیره شوند.

خلاء دیجیتال

اتوکلاو خلاء Sister 3 (Eschmann®) جدیدترین دستگاه عقیم سازی دیجیتال است. این نه تنها تجهیزات جراحی را در 45 دقیقه عقیم می کند، بلکه تمام داده های مربوط به چرخه را نیز ذخیره می کند. (اطمینان حاصل می کند که هیچ خطایی در عقیم سازی رخ نداده است). دستگاه دیجیتالی برای ارائه عقیم سازی سازگار، معتبر، طراحی و ساخته شده است.

  میکروسکوپ جراحی پزشکی DP

برای جراحی بافت میکرو نرم از میکروسکوپ جراحی استفاده می کنیم. این به ما امکان می دهد مناطق با دسترسی کم از بافت لثه را بزرگنمایی کنیم و با استفاده از بخیه های ریز که به راحتی جذب می شوند، بافت کوچک لثه را بخیه می کنیم. این به نوبه خود باعث کاهش زمان بهبودی و تروما می شود.

  مراجعه به بیمار سی تی اسکن

3 روز بعد از مراجعه، اسکن را برای بیماران ارائه خواهیم داد. در بیماران مراجعه کننده به اسکن CT در مورد هر جنبه از معالجه دندانی بیمار در طول عمل فقط مطابق تصمیم پزشک مراجعه کننده است. مدت زمان انتظار کمتر از 10 دقیقه به بیماران ارائه می شود و به صورت حرفه ای تحت درمان قرار می گیرند تا در مجموعه اسکن مجزا ما تجربه ای بدون استرس و اضطراب داشته باشند.

 

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی