بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

درد دندان از مشکلاتی است که اغلب همه افراد کوچک و بزرگ با آن سروکارداشته یا دارند. و حتما به دندانپزشکی مراجعه خواهند داشت .
نکته که باید همه افراد بدانند این است که مزیتی که کلینیک ها بر مطب های شخصی دارند این است که در کلینیک های دندانپزشکی معتبر شما میتوانید از وجود چندین پزشک اعم از عمومی و متخصص بهرهمند شوید تا درنهاین بهترین درمان را انجام دهید

نکات کلیدی و راهنمای کاشت ایمپلنت دندان

يكشنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۸، ۰۲:۵۴ ب.ظ

نکات کلیدی و راهنمای کاشت ایمپلنت دندان، ما می توانیم به شما کمک کنیم تا در مورد انواع ایمپلنت های ارائه شده و همچنین سهولت مراقبت از کاشت بعد از عمل اطلاعات بیشتری کسب کنید. در اینجا درخواست ملاقات کنید http://mdpi.pro جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن 09197214685 تماس بگیرید و به منظور ملاقات در کلینیک دندانپزشکی آدرینا با شماره 77933549-77971183-021 تماس بگیرید. هر بیمار گزینه مناسبی برای جراحی نیست، استفاده از آخرین فناوری دندانپزشکی به بسیاری از بیماران کمک خواهد کرد.

نکات کلیدی کاشت ایمپلنت

سرمایگذاری در پیشرفت تکنولوژی دندانپزشکی

هرگز زمان بهتری برای ساده سازی فرآیندها و استفاده بهینه از فناوری برای رفع نیازهای بیماران شما وجود نداشته است. سرمایه گذاری در پیشرفت های فن آوری صحیح می تواند به شیوه های استفاده از فناوری جدید ایمپلنت دندان کمک کند. دندانپزشکان بزرگ می دانند که عقب ماندن از روندها می تواند باعث کند شدن روند و کیفیت کار آنها می شود.

در اینجا 6 مورد مهم روند کاشت ایمپلنت دندان را تشریح می کنیم

  1. راهنماهای 3 بعدی و چاپ

تلفیق عکسهای صورت بیمار با تصویربرداری 3 بعدی از کارهای دندانپزشکی، نتیجه بهتری در مرحله کاشت ارائه می دهد. این راهنماهای 3 بعدی نیاز به زیبایی های دندان را به طور کامل برطرف نمی کند. اما اطلاعات آماده آنها مسیر مشخصی را برای هر روش فراهم می کند.

راهنماهای 3 بعدی به متخصصان دندانپزشکی کمک می کند تا هر زمان هرگونه مشکلی در مورد عمل جراحی کاشت ایمپلنت پیش آمد، را حل کنند. آنها می توانند بهترین اقدامات را در کنار نیازهای منحصر به فرد هر بیمار ادغام کنند. فناوری چاپ 3 بعدی اجازه می دهد تا از مواد مختلف با موفقیت در تهیه کاشت ایمپلنت برای نیازهای منحصر به فرد هر بیمار استفاده شود. هایپرپلاستیک مورد استفاده در فرآیند چاپ 3 بعدی از دوام بالایی برخوردار بوده و امکان بازیابی سریع را فراهم می آورد.

  1. کمک ربات

با وجود مزایای تصویربرداری 3 بعدی و گردش کار دیجیتال، پیشرفت های اضافی در جراحی کاشت وجود دارد. جراحی به کمک ربات در حال حاضر انجام می شود. جراحی با کمک ربات خطاها در جراحی ها را کاهش داده و از جهت مته برای متخصصان دندانپزشکی کمک می کند. روبات ها عمل جراحی ایمپلنت دندان را با موفقیت انجام داده اند. آنها فقط نیاز به نظارت دندانپزشکان دارند. این فناوری به زودی در بسیاری از مراحل استاندارد مورد استفاده قرار خواهد می گیرد.

  1. کاشت زیرکونیوم

تقاضای فزاینده ای برای کاشت دندان بدون فلز وجود دارد. در نتیجه، کاشت زیرکونیوم یک فناوری جدید است که به بیماران خدمات بهتری را ارائه می دهد. این ایمپلنت های بدون فلز باعث می شوند شکست کمتری نسبت به همتایان فلزی خود داشته باشند. و از نظر زیباشناسی مورد توجه بسیاری از متخصصان و بیماران قرار گرفته است.

سازگاری کاشت ایمپلنت دندان زرکونیم با بدن

یک فناوری جدید را نشان می دهد. در نتیجه، بیماران نتایج زیبایی بیشتری خواهند دید که قرار است طولانی تر با زمان بهبودی کوتاه انجام شود.

  1. کاشت مینی دندان

یکی از موانع کاشت ایمپلنت برای بسیاری از بیماران، هزینه آن است. با این حال، روندهای جدید به همه بیماران امکان می دهد از مزایای فناوری جدید برای کاشت دندان استفاده کنند.کاشت های مینی دندان کوچکتر و ارزان تر از همتایان سنتی خود هستند. ایمپلنت های کوچک دندان با برخی از مشکلات فناوری های دندانی مقابله می کنند. از جمله :

  • دوره بهبودی آنها کوتاهتر است.
  • این کاشت های مینی دندان به حداقل پیوند استخوان نیاز دارند. در نتیجه، بیماران سریعتر بهبود می یابند.
  1. مبارزه با عفونت ها

همه متخصصان دندانپزشکی می دانند که یکی از بزرگترین مسائل مربوط به جراحی ایمپلنت، امکان عفونت است. خوشبختانه، آخرین فن آوری تغییر کرده و احتمال عفونت و عوارض بعد از عمل را کاهش می دهد.

ایمپلنت های جدید شامل مخزنی از مواد ضد باکتریایی هستند، دوره های بهبودی سالم تری را فراهم می کنند. این مخازن به مرور زمان عوامل ضد باکتریایی را آزاد می کنند. آنها همچنین بیمار را از احتمال ایجاد عفونت محافظت می کنند.

  1. فناوری کاشت دندان به روش ALL ON FOUR

یکی از راه های جدید کاشت دندان در تکنولوژی دندانپزشکی است. حتی بیمارانی که قبلاً نتوانسته اند از کاشت دندان استفاده کنند می توانند از فناوری All-on-4 بهره مند شوند.

با استفاده از فناوری 3 بعدی که در بالا مورد بحث قرار گرفت، فناوری All-on-4 می تواند تنها در یک روز جایگزینی کامل قوس دهان را در اختیار بیماران قرار دهد. سهولت تصویربرداری 3 بعدی امکان روشی سریعتر را فراهم می کند. روش کاشت All-on-4  اجازه می دهد تا یک ردیف کامل از دندانها فقط با 4 ایمپلنت لنگر بزنند. علاوه بر این، بیمار می تواند در همان روز عمل جراحی را انجام دهد.

در صورت تحلیل استخوان در ناحیه فک

بیمارانی که با کمبود استخوان در ناحیه فک مواجه شده اند، و تصمیم به کاشت ایمپلنت دندان گرفتند،روش کاشتAll-on-4  همه چیز را تغییر می دهد. هم اکنون متخصصان دندانپزشکی می توانند در زمینه کاشت جدید به آنها کمک کنند.

آموزش بیماران و چگونگی مراقب از ایمپلنت های دندانی

در حالی که کاشت دندان با جدیدترین فناوری مؤثرتر خواهد بود آموزش بیماران و تضمین آینده در مورد تکنولوژی جدید و مزایای آن به عهده متخصصان دندانپزشکی است.

در مورد مزایای زیبایی شناختی و سلامتی فن آوری جدید ایمپلنت دندان باید به بیماران آموزش داده شود. علاوه بر این، اطمینان حاصل شود که بیماران از افزایش توانایی تمیز کردن دندانها و عملکرد بهتر دندانهایشان آگاه هستند.

کلینک دندانپزشکی آدرینا

ما می توانیم به شما کمک کنیم تا در مورد انواع ایمپلنت های ارائه شده و همچنین سهولت مراقبت از کاشت بعد از عمل اطلاعات بیشتری کسب کنید. در اینجا درخواست ملاقات کنید http://mdpi.pro جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن 09197214685 تماس بگیرید و به منظور ملاقات در کلینیک دندانپزشکی آدرینا با شماره 77933549-77971183-021 تماس بگیرید.

هر بیمار گزینه مناسبی برای جراحی نیست، استفاده از آخرین فناوری دندانپزشکی به بسیاری از بیماران کمک خواهد کرد.

چگونه از فناوری جدید ایمپلنت دندان استفاده کنید

دانستن پیشرفت در آخرین فن آوری دندانپزشکی ایمپلنت تنها بخشی از بهبود عمل شما است. یادگیری چگونگی بکارگیری و تکمیل فناوری جدید ایمپلنت دندان بسیار مهم است.

متأسفانه، دانستن چاپ 3 بعدی راهنماهای در دسترس بیماران شما نخواهد بود. بهترین دندانپزشکان باید بدانند که چگونه می توانند از گردش های دیجیتال و فن آوری برای به دست آوردن بهترین نتیجه استفاده کنند.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی