بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

درد دندان از مشکلاتی است که اغلب همه افراد کوچک و بزرگ با آن سروکارداشته یا دارند. و حتما به دندانپزشکی مراجعه خواهند داشت .
نکته که باید همه افراد بدانند این است که مزیتی که کلینیک ها بر مطب های شخصی دارند این است که در کلینیک های دندانپزشکی معتبر شما میتوانید از وجود چندین پزشک اعم از عمومی و متخصص بهرهمند شوید تا درنهاین بهترین درمان را انجام دهید

چگونگی استفاده از ایمپلنت دندان کوتاه

يكشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۱:۲۰ ب.ظ

چگونگی استفاده از ایمپلنت دندان کوتاه، استفاده از آن بستگی به آناتومی بیمار دارد، زیرا نمی توانیم ایمپلنت با اندازه منظم (10 میلیمتر یا بیشتر) قرار دهیم. ما از ایمپلنت های دندانی کوتاه و پیوند ها برای اجتناب از عوارض احتمالی استفاده می کنیم، تا به ساختارهای تشریحی حساس اعصاب، سینوس ها صدمه ای وارد نشود.

 

 

3 راه حل ایمپلنت دندان بدون درد

ایمپلنت های کوتاه چه هستند ؟

 ایمپلنت های کوتاه دارای ریشه تیتانیوم پیش ساخته، که در لثه در جای خالی دندان قرار داده می شود. ایمپلنت های کوتاه delt.consideramos برابر یا کمتر از 8 میلی متر هستند.

چگونگی استفاده از ایمپلنت دندان کوتاه

استفاده از آن بستگی به آناتومی بیمار دارد، زیرا نمی توانیم ایمپلنت با اندازه منظم (10 میلیمتر یا بیشتر) قرار دهیم. ما از ایمپلنت های دندانی کوتاه و پیوند ها برای اجتناب از عوارض احتمالی استفاده می کنیم، تا به ساختارهای تشریحی حساس اعصاب، سینوس ها صدمه ای وارد نشود.

مزایای استفاده از ایمپلنت های کوتاه

مزایای آن شامل یک روش جراحی با کمبود عوارض، بهبود سریع استخوان به عنوان ایمپلنت های منظم است. اجتناب از نیاز به پیوند استخوان.

ایمپلنت های زایگومنت چیست؟

آنها یکی از ایمپلنت های طولانی است که به طور معمول در دهان (حدود 45 الی55 میلی متر در برابر 10 تا 15 میلی متر معمولی) استفاده می شود.

در چه مواردی استفاده از ایمپلنت های زایگومنت مناسب است؟

·       استخراج شدید استخوان فک بالا

·       معمولا در بیمارانی که سالها بدون دندان هستند.

·       بیماران مبتلا به بیماری پریودنتال تهاجمی

·       بیمارانی که معمولاً با تراکم کم استخوان در ناحیه فک مواجه هستند

·       برای جلوگیری از سایر روش های پیوند استخوان.

·       هنگامی که زمان بهبودی درمان مهم است.

دو نوع درمان جهت حفظ ساختار استخوان فک و لثه وجود دارد :

1.    بازسازی استخوان

پیوند استخوان امروز یک روش روتین، قابل پیش بینی و بدون درد است که گاهی اوقات لازم است تا حداکثر نتیجه جراحی ایمپلنت دندانی را به حداکثر برساند. هنگامی که پیوند استخوان کامل می شود، بقیه عمل جراحی ایمپلنت ادامه می یابد.

2.    حفظ ساختار فک و استخوان

بازگرداندن و حفظ ساختار استخوان به دلایل مختلف اهمیت بسیاری دارد. بسیاری از روش های دندانپزشکی، مانند قرار دادن ایمپلنت دندان، نیازمند استخوان می باشند، تا اندازه و نتیجه مطلوب، نزدیک به ابعاد اولیه و موقعیت آن باشد. همچنین فک و سایر استخوان های صورت از پوست و عضلات حمایت می کنند. و مسئولیت توازن ساختار صورت و ظاهر چهره، را بر عهده دارند. بدون حمایت از استخوان فک، چهره های ما می توانند خیلی پیرتر به نظر برسد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فناوری کاشت ایمپلنت دندان، امروز با دندانپزشکی آدرینا در شرق تهران واقع در نارمک تماس بگیرید: 09197214685-77933549-77971183-021

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی