بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

درد دندان از مشکلاتی است که اغلب همه افراد کوچک و بزرگ با آن سروکارداشته یا دارند. و حتما به دندانپزشکی مراجعه خواهند داشت .
نکته که باید همه افراد بدانند این است که مزیتی که کلینیک ها بر مطب های شخصی دارند این است که در کلینیک های دندانپزشکی معتبر شما میتوانید از وجود چندین پزشک اعم از عمومی و متخصص بهرهمند شوید تا درنهاین بهترین درمان را انجام دهید

کاشت ایمپلنت جدید جایگزین دندان های فک جلو

چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۲ ب.ظ

 

اگر دندان های جلوی فک شما از بین رفته باشد. احتمالاً تا حد زیادی بر اعتماد به نفس شما تأثیر می گذارد، شما را از لبخند زدن، صحبت کردن یا خندیدن متوقف می کند. در سطح شخصی و حرفه ای محدودیت هایی ایجاد می کند. دیگر از جای خالی دندان از دست رفته خجالت نکشید. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد کاشت دندان، روشی بسیار هیجان انگیز و واقعاً مدرن برای جایگزینی دندان از دست رفته انتخاب کنید.

 

 

جای خالی دندان در صورت از دست دادن دندان

تمیز کردن دندانهای شما دشوار می شود. زیرا باکتری ها و ذرات غذایی کوچک در اطراف دندان های پوسیده و جای خالی دندان، سبب پوسیدگی دندان های مجاور، بیماری لثه و بوی بد دهان می شود. و در طولانی مدت، سلامت لثه های شما را به خطر می اندازد. وقتی دندان از بین برود هنگام غذا خوردن، لثه فاقد تحریک طبیعی است. و منجر به تحلیل لثه و استخوان  در فک می شود، بدین معنی که دندانهای باقی مانده شما در معرض خطر بیشتری برای از بین رفتن و پوسیده شدن هستند. به دلیل عدم پشتیبانی در داخل دهان ، ویژگی های صورت شما نیز می تواند توازن لازم را نداشته باشد و شکل ظاهری و فک شما دچار تغییر و بهم ریختگی می شود.

احتمالاً یکی از بدترین موارد جای خالی دندان از دست رفته

 تأثیر آن بر توانایی شما در خوردن غذاهایی است که دوست دارید. برای غلبه بر این مشکل؛ ممکن است شما فقط از یک طرف دهان خود غذا بخورید و باعث سایش بیش از حد بر روی دندانهای خاصی شود. سایر افراد از مصرف برخی غذاهای خاص اجتناب می کنند و اغلب رژیم آنها محدود می شود.

اگر دندان های جلوی فک شما از بین رفته باشد

احتمالاً تا حد زیادی بر اعتماد به نفس شما تأثیر می گذارد، شما را از لبخند زدن، صحبت کردن یا خندیدن متوقف می کند. در سطح شخصی و حرفه ای محدودیت هایی ایجاد می کند. دیگر از جای خالی دندان از دست رفته خجالت نکشید. امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد کاشت دندان، روشی بسیار هیجان انگیز و واقعاً مدرن برای جایگزینی دندان از دست رفته انتخاب کنید.

کلینیک دندانپزشکی ایمپلنت شرق تهران

کلینیک دندانپزشکی آدرینا بیش از 10 سال تجربه در زمینه کاشت دندان در بهترین کالج های دنیا توسط جراحان آموزش دیده آماده ارائه تمام خدمات دندانپزشکی به عموم مردم می باشد. ما با استفاده از فناوری برش و ارائه خدمات عالی پس از مراقبت ، می توانیم با موفقیت بیش از 95٪ به خود ببالیم.

کاشت دندان چیست؟

کاشت دندان شامل یک پیچ تیتانیومی محکم است، که در فک (برای تکثیر ریشه دندان شما) قرار می گیرد. دارای یک تاج ، روکش یا دندان مصنوعی است که در جای خود ایمن می شود. کاشت دندان روش واقعی مدرن برای جایگزینی دندان یا دندانهای از دست رفته است.

یکی از موارد بسیار جالب در مورد کاشت دندان

تطبیق پذیری آنها است. از ایمپلنت می توان برای جایگزینی یک، چند، یا حتی تمام دندانهایتان استفاده کرد. در حالی که یک پیچ می تواند تا دو تاج را نگه دارد، 2 یا تعدادی از دندان ها می توانند توسط یک پل پشتیبانی شوند. در حقیقت، فقط چهار تا شش پیچ ایمپلنت می تواند برای جایگزینی کامل تمام دندانهای شما استفاده شود. به شرط داشتن لثه و فک سالم و قوی برای حمایت از آنها با نگه داشتن یک مجموعه کامل از پروتزهای ایمن در ناحیه کاشت در هرجایی از دهان، در فک بالا یا پایین شما ایمپلنت های دندانی قرار می گیرند.

 فواید کاشت دندان

·       هر تعداد دندان را در هر قسمت از دهان خود ترمیم یا جایگزین کنید

·        از دندان مصنوعی خودداری کنید. زیرا به مرور زمان احساس عدم انعطاف یا سست شدن در دهان شما ایجاد می شود.کاشت ایمپلنت دندان با استخوان طبیعی شما در جای خود نگه داشته می شود، حرکت نخواهند کرد. ثابت بودن دندان ها قدرت و اعتماد به نفس شما را بالا می برد.

·       در حالی که یک روکش دندانپزشکی نیاز به برداشتن مینای دندان از دندانهای مجاور برای نگه داشتن آن دارد، یک ایمپلنت دندان می تواند کاملاً بدون تأثیر بر روی دندانهای سالم موجود شما نصب شود.

·       ایمپلنت های دندانی ما دارای بیش از 95٪ موفقیت هستند.

·       کاشت دندان کاملاً مناسب و ایمن است.

·       با مراقبت خوب ، این پتانسیل را دارند که دقیقاً به اندازه دندانهای طبیعی شما دوام بیاورند.

·       متناسب با دندان های شما کاشت می شوند.

روند کاشت ایمپلنت دندان

پیچ کاشت در یک عمل 30 دقیقه ای به راحتی طی جراحی انجام می شود، و در فک قرار می گیرد. این کار تحت بی حسی موضعی انجام می شود، تا کمترین ناراحتی را احساس نکنید.

بعد از عمل جراحی

 پیچ بین 3 تا 6 ماه زمان بهبودی نیاز دارد تا استخوان بتواند با آن ادغام شود و آن را در جای خود نگه دارد. در حالی که روند بهبودی در حال انجام است، ما یک تاج یا روکش موقت به آن متصل می کنید.

پس از بهبود محل کاشت فیکسچر

ما  روکش ثابت را به ایمپلنت متصل می کنیم. ترمیم جدید شما را در محل خود تثبیت می شود، و فقط در عرض 6 ماه می توانید از لبخند جدید خود لذت ببرید.

آیا کاشت دندان برای همه مناسب است؟

در حالی که کاشت دندان بدون توجه به سن و وضعیت دندانهای فعلی گزینه ای بسیار مناسب برای بسیاری از بیماران است، اما برای همه ایده آل نیست.

مواردی که قبل از هر عمل جراحی مورد توجه واقع می شود

 مواردی که قبل از هر عمل جراحی در نظر گرفته خواهد شد. پیامدها و خطرات قبل از شروع هر کار کاملاً برای شما توضیح داده خواهد شد. ما ممکن است از اشعه X ، اسکن و برداشت استفاده کنیم تا در بررسی دهان شما کمک کند.

سلامت کامل لثه

سلامتی لثه های شما مهم است که تراکم استخوان کافی برای نگه داشتن ایمپلنت ها را داشته باشد. بیماری لثه می تواند به دلیل تحلیل لثه و استخوان باشد. همچنین می توان تراکم و ترمیم لثه را با پیوند بازگرداند. در صورت نیاز، ما در مشاوره شما در مورد این موضوع کاملاً بحث خواهیم کرد.

سلامت عمومی بدن

سلامت عمومی شما مهم است که از استاندارد بهداشت عمومی برخوردار باشید زیرا این امر به طور مستقیم بر توانایی بدن شما در بهبودی مناسب بعد از عمل تأثیر خواهد گذاشت.

سلامتی دهان و دندان

حفظ سلامت دندان ها و لثه ها قبل، حین و بعد از هر عمل جراحی بسیار مهم است. در حالی که ترمیم شما از سرامیک ساخته می شود، لثه های شما به همان اندازه دندان های طبیعی شما مستعد پوسیدگی و بیماری هستند. لثه ای که ایمپلنت دندان شما را در جای خود نگه می دارد، اگر سالم نباشد، ایمپلنت دچار مشکل می شود.

افراد سیگاری و دیابتی

افراد سیگاری و دیابتی در معرض خطر بیشتری هستند. اگر سیگاری شدید هستید یا به دیابت مبتلا هستید، پس از جراحی ممکن است روند بهبودی شما طولانی شود. به همین ترتیب ممکن است کاشت دندان برای شما مناسب نباشد. ما می توانیم در مشاوره شما در مورد این موضوع بیشتر بحث کنیم. اکثر دندانپزشکی ها دارای اسکنر CT نیستند، معمولاً برای اسکن شما را به جایی دیگر ارجاع می دهند یا در برخی موارد ممکن است به شما گفته شود که کاشت برای شما مناسب نیست. اشعه ایکس استاندارد برای ارائه نوع جزئیات مورد نیاز برای کاشت دندان کافی نیست زیرا فقط نمای دو بعدی را ارائه می دهد.

دستگاه اسکنر   CT Acteon

اخیراً روی یک دستگاه اسکنر CT Acteon  سرمایه گذاری شده است، که به ما این امکان را می دهد که نه تنها یک نمای سه بعدی از تمام ساختارهای داخلی دهان خود بدست می آوریم، بلکه متوجه میزان تراکم استخوان و شرایط دهان و دندان خود شویم، کلینک دندانپزشکی ما اطلاعات حیاتی دقیق کاشت های دندانی با مشاوره رایگان در مورد چگونگی تغییر ایمپلنت های دندانی در اختیار شما قرار می دهد. جهت اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید :  09197214685-77933549-77971183-021

 

 

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی