بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

درد دندان از مشکلاتی است که اغلب همه افراد کوچک و بزرگ با آن سروکارداشته یا دارند. و حتما به دندانپزشکی مراجعه خواهند داشت .
نکته که باید همه افراد بدانند این است که مزیتی که کلینیک ها بر مطب های شخصی دارند این است که در کلینیک های دندانپزشکی معتبر شما میتوانید از وجود چندین پزشک اعم از عمومی و متخصص بهرهمند شوید تا درنهاین بهترین درمان را انجام دهید

کاشت ایمپلنت دندان ریشه دندان طبیعی

چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۰۳ ب.ظ

کاشت ایمپلنت دندان ریشه دندان طبیعی هستند که با دقت در استخوان فک شما قرار می گیرند تا دندان های از دست رفته شما جایگزین شود. پس از ایمن سازی ایمپلنت، آن را توسط یک روکش پوشانده و باعث می شود درست مانند یک دندان عادی ظاهر و عملکرد خود را انجام دهد. نتایج قرارگیری موفقیت آمیز ایمپلنت اگر به خوبی حفظ شود و پایدار بماند، ساختار فک شما را حفظ کرده و از ریزش بیشتر استخوان جلوگیری می کند.

کاشت ایمپلنت دندان ریشه دندان طبیعی

کاشت دندان چیست؟

کاشت ایمپلنت دندان جایگزین دندان های از دست رفته می شود. این جایگزین ها از سه بخش تشکیل شده اند:

  • روکش : روکش دندان معمولاً از مواد سرامیکی ساخته شده است، به گونه ای طراحی شده است که مانند دندان طبیعی عمل می کند.
  • اتصال دهنده : گاهی اوقات به عنوان "abutment" شناخته می شود، اتصال دهنده برای اطمینان از ثابت شدن روکش به پایه ایمپلنت متصل می شود، و اغلب به شکل شش ضلعی یا هشت ضلعی است.
  • پایه : پیچ تیتانیومی است که با استخوان طبیعی ترکیب می شود تا یک پایه ایمن و پایدار فراهم کند.

فرآیند کاشت چیست؟

عمل کاشت ایمپلنت دندان نیاز به عمل جراحی دهان دارد و معمولاً در حالت بی حسی انجام می شود. در حین عمل، دندانپزشک سوراخ کوچکی در استخوان فک ایجاد کرده و پایه را به دقت در استخوان پیچ می کند. سپس لثه روی کاشت گذاشته می شود تا بتواند بهبود یابد.

بعد از بهبودی کاشت ایمپلنت دندان

بعد از اینکه پایه کاشت به اندازه کافی بهبود یافت، طی عمل جراحی دوم کانکتور در قسمت بالای کاشت قرار می گیرد. در آخر، روکش در بالای کانکتور قرار می گیرد. این روکش به لثه و فک متصل می شود.

تفاوت بین مواد کاشت ایمپلنت دندان در چیست؟

بین مواد کاشت ایمپلنت تفاوت های عمده ای وجود دارد، و در حالی که نیازی به تحقیق در ساخت، مدل و مواد کاشت دندان نیست (همانطور که هنگام خرید ماشین می خواهید)، باید به متخصص ایمپلنت خود اطمینان کامل داشته باشید. حداقل، از داشتن گواهینامه در هیئت مدیره اطمینان حاصل کرده و از گزینه های موجود در کاشت آگاه باشید.

تولید کنندگان مواد ایمپلنت دندان

بیش از 60 تولید کننده مواد ایمپلنت دندان از جمله پایه های کاشت، اتصالات و روکش تأیید شده توسط FDA وجود دارد. این سیستم های کاشت دندان از نظر پیچیدگی، کیفیت و قابلیت اطمینان متفاوت هستند. اگر قصد دارید کاشت ایمپلنت دندان انجام دهید، مطمئن شوید که متخصص ایمپلنت شما با تولیدکنندگانی کار می کند که سوابق کاری بسیار خوبی دارند، تحقیق خود را در خصوص محصولاتی که از آنها استفاده می کنند شروع کنید خود را برای انجام کاشت ایمپلنت با بالاترین کیفیت و مراقبت ممکن آماده کنید.

در اینجا درخواست ملاقات کنید http://mdpi.pro/ جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن 09197214685 تماس بگیرید و به منظور ملاقات در کلینیک دندانپزشکی آدرینا با شماره 77933549-77971183-021 تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی