بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

درد دندان از مشکلاتی است که اغلب همه افراد کوچک و بزرگ با آن سروکارداشته یا دارند. و حتما به دندانپزشکی مراجعه خواهند داشت .
نکته که باید همه افراد بدانند این است که مزیتی که کلینیک ها بر مطب های شخصی دارند این است که در کلینیک های دندانپزشکی معتبر شما میتوانید از وجود چندین پزشک اعم از عمومی و متخصص بهرهمند شوید تا درنهاین بهترین درمان را انجام دهید

بهترین برندهای ایمپلنت های دندان پزشکی

شنبه, ۱۹ مرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۵۸ ب.ظ

بهترین برندهای ایمپلنت های دندان پزشکی، از کاشت داخلی هگز گرفته تا کاشت های مخروطی، همچنین سطح NanoTech Implant یا بسته چند منظوره ایمپلنت، به طوری که هر پزشک می تواند دقیق و راحت ترین ایمپلنت را برای کار در هر لحظه مشخص کند.کاشت دندان حتی اگر بهترین برندهای شناخته شده باشد می تواند با شکست مواجه شود، این امر می تواند به دلیل نحوه کاشت نادرست آن اتفاق بیافتد

ایمپلنت دندان

چگونه بهترین سیستم ایمپلنت دندان را انتخاب کنید

برخی از ایمپلنت ها را می توان بلافاصله جایگذاری کرد، و در روش های دیگر از طریق دوره ی osseointegration  که در آن استخوان  را استخراج می کنند و سپس عمل ایمپلنت انجام می شود. روش های دیگر دارای قطر باریک برای فضاهای کوچکتر هستند، انواع ایمپلنت ها کوتاه و گسترده به طور خاص برای استفاده در اطراف حفره های سینوسی استفاده می شوند.

اما به طور کلی، هر ایمپلنت تولید شده در ایالات متحده آمریکا از کیفیت بالایی برخوردار است، هر کدام از آزمایشات و الزامات دقیق از سوی اداره غذا و داروی (FDA) انجام می شود.

تصمیم گیری در مورد انتخاب ایمپلنت دندان که برای شما مناسب است. می تواند دشوار بنظر برسد.

در هنگام تحقیق در مورد انواع ایمپلنت ها و سازندگان آنها، موارد زیر را در نظر بگیرید :

  • چه مدت است که این شرکت در کسب و کار بوده است؟
  • آنها چه نوع تحقیقاتی را برای پشتیبان گیری از سیستم خود دارند؟
  • آیا آنها نیازهای FDA را برآورده می کنند (برای اینکه آنها قانونی باشند)؟
  •  دندانپزشک شما چه نوع ایمپلنت دندانی را به شما توصیه می کند؟

انتخاب بهترین ایمپلنت دندانی شامل :

  • شهرت
  • طول عمر
  • کیفیت
  • تحقیقات
  • و توصیه های دندانپزشک شما می باشد.

موفقیت ایمپلنت دندان بستگی به مهارت جراحان دارد

عامل اصلی موفقیت یک ایمپلنت دندان این است که به مهارت جراح دهان و دندان، تخصص و تجربه،  و میزان حرفه ای بودن آنها بستگی دارد.

اکثر ایمپلنت ها آمریکایی از کیفیت بالایی برخوردار هستند. و بهترین نتایج ممکن را ارائه می دهند، اما اگر متخصص دندانپزشکی  که انتخاب می کنید کمتر از حد متوسط ​​باشد، مهم نیست کیفیت پروتز چگونه باشد احتمال شکستن ایمپلنت وجود دارد.

موفقیت ایمپلنت شما بستگی  به پیدا کردن یک جراح حرفه ای دارد.

ایمپلنت دندان جهانی

از سال 2016، بازار جهانی ایمپلنت دندان به ارزش بیش از 4.5 میلیون دلار رسید و پیش بینی می شود تا سال 2025 این میزان 8.4 میلیون برسد. انتظار میرود نرخ رشد سالیانه از سال 2017 تا 2025 به 7.9 درصد برسد.

پنج شرکت دندانپزشکی برتر

پس از پیدا کردن یک  متخصص دنداپزشکی قابل اعتماد، می توانید به بهترین تولید کننده های ایمپلنت دندان در آمریکا نگاه کنید. در اینجا پنج شرکت برتر در نظر گرفته شده است:

شرکت ایمپلنت اشترومن Straumann) ( :

در سال 1954 تاسیس شد، احتمالا قابل اعتماد ترین و بهترین شرکت ایمپلنت دندان در دنیاست.

در عین خاص بودن تنها شرکتی هستند که در زمینه صنعت جراحی، ترمیم و بازسازی مانند ایمپلنت ها، محصولات بازسازی بافت و دیگر موارد استفاده می شود.

 

شرکت ایمپلنت دندان نوبل Noble Biocare(Danaher) :

که توسط Biocare به Danaherفروخته شده است. کمی جوانتر است اما هنوز هم یکی از بهترین هاست. این شرکت در ابتدا در سال 1978 به عنوان یک مشارکت بین شرکت bofors سوئدی و پروفسور مشهور Per-Ingvar Brånemark  تشکیل شده است، این شرکت در زمینه ایمپلنت و پروتز سفارشی تخصص دارد.

Brånemark  درتکامل و توسعه ایمپلنت های دندانی نقش مهمی داشته است. او پروسه ی استخوان سازی را کشف کرد که در آن ایمپلنت به استخوان پیوند می شود. این شرکت بر اساس این کشف سرمایه گذاری کرد.

علاوه بر تمرکز بر روی ایمپلنت و قطعات مربوطه، آنها نرم افزار و اسکنرهایی را که متخصصین می توانند برای طراحی پروتز استفاده کنند، را می فروشند.

شرکت ایمپلنت دندان سیرونا Dentsply Sirona)   (:

به طور کلی تجهیزات دندانپزشکی را تولید می کند، شامل محصولات برای ایمپلنت های دندانی است. و دارای کارخانجات در 21 کشور دنیا و محصولاتی که در بیش از 120 کشور فروخته می شود، آنها یک رهبر بازار در محصولات مصرفی دندانپزشکی هستند. محصولات آنها شامل بیهوشی، پیشگیری از بیماری های لثه و بالشتک های دندان است. که در حال حاظر شعبه مرکزی این کمپانی در نیویورک و شعبه بین المللی آن در اتریش و ۴۰ شعبه (با بیش از ۱۵۰۰ کارمند) و ۱۲۰ نمایندگی فروش آن در کشورهای مختلف وجود دارد.

شرکت ایمپلنت دندان(Zimmer Biomet)  :

دارای ریشه بسیار قدیمی ست که از Straumann معتبرتر است،. Zimmer Biomet که در سال 1927 شکل گرفته است. آنها ایمپلنت های دندانی، مواد بازسازی کننده، مواد پیوند استخوان و بسیاری موارد دیگر را ایجاد می کنند.

از آنجا که آنها تجربه زیادی در ساخت این محصولات دارند، می توانید به آنها اعتماد کنید.

شرکت ایمپلنت دندان بایو هورایزن BioHorizons) ( :

یکی از پنج شرکت برتر صنایع دندانپزشکی BioHorizons شناخته شده است. که در سال 1994 آغاز شده است. ایده آنها تولید محصولات با کیفیت بالا، نوین و شناخته شده بر اساس تحقیقات علمی بسیار دقیق است.

دیگر شرکت های ایمپلنت دندانی قابل اعتماد

البته اینها تنها شرکت هایی نیستند که می توانید  برای نیاز به ایمپلنت دندان خود به آنها اعتماد کنید. دیگر تولید کنندگان قابل اعتماد از محصولات دندانپزشکی شامل Alph bio ،EURO Teknika ،Bego  هستند .

و تعداد زیادی دیگر وجود که دندانپزشک می تواند شما را راهنمایی بکند.

همه این شرکت ها دارای تولید کنندگان ایمپلنت دندان در سطح بالایی هستند.  

خلاصه

ایمپلنت های دندانی  و جراحان دندانپزشک همه در یک سطح نیستند. بنابراین مهم است که هم تولید کننده حقوقی ایمپلنت و همچنین بهترین جراح دندانپزشک را انتخاب کنید.

در اینجا درخواست ملاقات کنید http://mdpi.pro جهت مشاوره رایگان با شماره تلفن 09197214685 تماس بگیرید و به منظور ملاقات در کلینیک دندانپزشکی آدرینا با شماره 77933549-77971183-021 تماس بگیرید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی