بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

بهترین دانستنی های دندانپزشکی

با همراهی این وبلاگ شما در جریان اخرین تکنولوژی های دندانپزشکی قرار خواهی گرفت

درد دندان از مشکلاتی است که اغلب همه افراد کوچک و بزرگ با آن سروکارداشته یا دارند. و حتما به دندانپزشکی مراجعه خواهند داشت .
نکته که باید همه افراد بدانند این است که مزیتی که کلینیک ها بر مطب های شخصی دارند این است که در کلینیک های دندانپزشکی معتبر شما میتوانید از وجود چندین پزشک اعم از عمومی و متخصص بهرهمند شوید تا درنهاین بهترین درمان را انجام دهید

کاشت ایمپلنت دندان در ناحیه جلوی فک

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۸، ۰۸:۰۰ ب.ظ

دندان جلو یکی از عوامل زیبایی صورت هر فرد است نقص در این ناحیه علاوه بر ایجاد مشکل در زیبایی فرد موجب کاهش اعتماد به نفس و جلوگیری از بروز هیجانات متداول زندگی در بین افراد می شود . کاشت ایمپلنت جلو به خاطر داشتن شرایط حساسی که وجود دارد و می توان گفت به عنوان یک ویترین عمل میکند بسیار حائز اهمیت است . به همین خاطر توصیه میشود توسط متخصصین مجرب کاشت ایمپلنت دندان در کلینیک معتبر و یا مطب انجام شود .

ایمپلنت دندان جلو

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...

مزایای ایمپلنت های دندانی چیست؟

مزایای زیادی برای ایمپلنت های دندانی وجود دارد از جمله:
  • ظاهر بهبود یافته : ایمپلنت دندانی احساسی به مانند دندانهای واقعی به شما می دهد، و  از نظر ظاهری  اینگونه به نظر میرسد که دندان های خودتان میباشد. به دلیل اینکه آنها برای کارگذاشتن در استخوان فک طراحی شده اند، دائمی نیز هستند.
  • بهبود در گفتار :  با دندان مصنوعی، دندان ها می توانند درون دهان لغزش کنند و این امر باعث می شود که شما خجالت زده شویدواحساس نا خوشایندی در صحبت با دیگران به شما دست می دهد باعث می شود بعضی کلمات را سهوا حذف و فراموش کنید. ایمپلنت های دندانی به شما اجازه می دهند بدون هیچ نگرانی صحبت کنید.
  • بهبود در راحتی: از آنجایی که ایمپلنت دندانی قسمتی از ساختار بدن شما می شود، ناراحتی و سختی هایی را که  یک دندان مصنوعی دارد را رفع میکند و با داشتن ایمپلنت احساس راحتی به انسان دست می دهد.
  • راحتی در خوردن : پروتزهای متحرک می توانند جویدن را سخت کنند. ایمپلنت های دندانی مانند دندان های خود عمل می کنند و به شما اجازه می دهند غذاهای مورد علاقه خود را با اعتماد به نفس و بدون درد بخورید.
  • بهبود در خودباوری : ایمپلنت های دندانی لبخند را به لبان شما بر میگردانند و به شما کمک میکنند که نسبت به خودتان احساس بهتری داشته باشید.
  • ماندگاری : ایمپلنت ها بسیار با دوام هستند و سالهای زیادی ماندگاری دارند. با مراقبت خوب، بیشتر ایمپلنت ها یک عمر کار میکنند.
  • آسودگی : پروتزهای متحرک قابل حرکت هستند، اما ایمپلنت دندانی ناراحتی ناشی از متحرک بودن دندان های مصنوعی را برطرف می کند، و همچنین نیاز به چسب برای نگهداری آنها نیست.

 

  • ایمپلنت های دندانی موفق چگونه هستند؟

    میزان موفقیت در ایمپلنت های دندانی متفاوت است و بستگی به جایی در فک دارد که ایمپلنت ها در آن قرار می گیرند، اما به طور کلی، ایمپلنت های دندان دارای میزان موفقیت تا ۹۸٪ می باشند. ایمپلنت با مراقبت مناسب می تواند یک عمر در دهان شما ماندگار باشد

    چه کسانی می توانند از ایمپلنت های دندانی  استفاده کنند؟

    در اغلب موارد، هر کسی که از سلامت کافی برای انجام عادی کشیدن یا جراحی دندان برخوردار باشد، می تواند برای ایمپلنت دندانی نیز اقدام کند ودر همان زمان بلافاصله پس از کشیدن دندان برای کاشت ایمپلنت اقدام کند. در این شرایط بیماران باید لثه سالم و استخوان کافی داشته باشند تا ایمپلنت را نگه دارند. بیماران باید متعهد به  رعایت بهداشت دهان و دندان کاشته شده باشند. سیگاری های شدید، افرادی که از اختلالات مزمن کنترل نشده مانند دیابت یا بیماری های قلبی رنج می برند، یا بیماران مبتلا به پرتودرمانی به ناحیه سر / گردن باید به طور فردی ارزیابی شوند.

برای کاشت ایمپلنت قبل از هرچیز باید با پزشک متخصص لثه و جراح دندانپزشک با تجربه صحبت کنید تا بهترین طرح درمان برای شما در نظر گرفته شود. دندانپزشکی آدرینا می تواند راهگشایی برای خدمات دندانپزشکی شما باشد . 09197214685-77933549-77971183

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی